L’ANIVERSARI DEL LLOP, el berenar i altres històries d’animals

El nostre professor d’Educació Infantil Alfonso Jiménez ha publicat un fantàstic llibre de poemes perquè grans i xicotets puguen gaudir llegint!!

Tracta d’una història d’animals, d’amistat i el temps en tots els seus vessants. Mentres passes les estacions, els dies i els anys, se celebren festes i berenars. La lluna a dalt, sempre atenta, i el bosc convertit en un subtil escenari reuniran al final a tots els protagonistes en un esdeveniment imprevisible i solidari.

En breu realitzarà una presentació amb firma de llibres biblioteca pública d’Alacant!

Clica en la imatge per a veure l’editorial.

DIA DE LA FAMÍLIA

Divendres que ve, 10 de maig se celebrarà en el col·le el dia de la família.

S’han organitzat diferents tallers amb ajuda de l’AMPA perquè l’alumnat puga gaudir durant una estona amb les seues famílies realitzant diferents activitats.

QUEDEU CONVIDATS I CONVIDADES A ASSISTIR ESTE DIA I PARTICIPAR AMB ELS VOSTRES FILLS I FILLES A REALITZAR ELS DIFERENTS TALLERS. L’horari és el següent:

L’alumnat de 6é aprofitarà este dia per a recaptar diners per al seu viatge de fi de curs. Vendran magdalenes i llimonada!

Si estàs interessat/a a conéixer el nostre centre i que el teu fill/a forme part de la nostra comunitat educativa, no dubtes a contactar amb nosaltres.

Organitzarem un dia de portes obertes!

DIA SOLIDARI AMB ELS XIQUETS I XIQUETES DE GAZA: DIMECRES, 20 DE MARÇ DE 14H A 17H

2n CAFÉ PEDAGÒGIC: PRÒXIM DILLUNS, 18 DE MARÇ A LAS 15:20H

Bon dia famílies!

Dins del nostre compromís per acostar el centre educatiu a les famílies, l’equip educatiu té el plaer de convidar-vos al SEGON CAFÉ PEDAGÒGIC amb famílies.

Dilluns 18 de març.
L’horari serà des de les 15.20h (obrim portes) fins a les 16.30h.

Prendrem un café i parlarem tranquil·lament sobre la nostra escola.

Us esperem!

FIRA DEL LLIBRE: DIVENDRES, 15 DE MARÇ

El divendres 15 de març, es realitzarà la primera fira del llibre en el centre per part del grup “EDUCIONA”. Durant eixe matí, les famílies podeu acompanyar als vostres fills/ess, en el torn que li corresponga, a veure els diferents estands amb varietat de contes. Es podran veure lliurement i també comprar-los. Hi ha varietat de preus amb ofertes molt econòmiques. En el cas de voler comprar-los, pot fer-se en efectiu o amb targeta (compra totalment voluntària).
L’objectiu de l’activitat, a més de compartir-la al costat de les famílies, és fomentar el gust i gaudi per la lectura.  Es podran veure tots els llibres que es vulga, però molt important fomentar també la cura d’ells, tractar-los bé i deixar-los en sempre en el mateix lloc.
Us animem que un familiar acudisca al col·le per a compartir l’activitat i siga més enriquidora. Les portes del centre s’obriran a cada grup de famílies en el seu horari corresponent, així que s’agraïx la puntualitat i la paciència en l’espera. Les famílies de l’alumnat de primària, esperaran a la porta de primària. Famílies de l’alumnat d’infantil, entraran a arreplegar als xiquets en les seues classes.

L’horari serà el següent:

Infantil 3 i 3 anys9:30-10:00h
Infantil 4 i 5 anys10:00-10:30h
1er i 2n10:30-11:00h
PATI
3er i 4t11:50-12:20h
5é i 6é12:20-12:50h

LOGO-EDUCIONA-FERIAS-DEL-LIBRO_Mesa-de-trabajo-1.png
Clica en la imatge per a obtindre informació de l’event.